FAQ

Ofte stillede spørgsmål

Skal jeg registreres som bruger

Nej, det behøver du ikke.

Hvordan køber jeg mad

Læg i indkøbskurv og udfyld forneden med dit navn og email adresse. Gå til betallingssiden og gennemfør, hvorefter du modtager en bekræftelse på email.

Hvilken tid er der deadline for bestilling

Du kan bestille varer indtil kl. 10:00 dagen før ønsket levering eller samme dag kl.13:30 ved forespørgsel i køkkenet, dog kan Take away kun lade sig gøre i det omfang at der er mad nok.

Hvor kan jeg afhente min bestilling?

I kantinen inden lukketid hvor maden opbevares i køleskab

Hvornår kan jeg afhente min ordre

Du kan afhente din ordre i kantinen efter kl 14:00 og inden lukketid

Hvordan får jeg oplysning om allergener?

Du kan til enhver tid spørge personalet i køkkenet.

Kan jeg bestille takeaway til flere dage i samme ordre

Ja, så vil din ordre blive splittet op på de dage det drejer sig om, og kantinen vil sikre, at du modtager dine varer hver af de pågældende dage. Bemærk, at det ikke er muligt at bestille den samme vare til flere dage af gangen. I så fald skal der oprettes en ny ordre.

Kan jeg bestille hjemmefra

Ja, det kan du. Det er bare vigtigt at du udfylder med dit navn på bestillingen.

Kan jeg bruge andet end computeren til at bestille?

Ja, bestillingsportalen understøtter både computer, tablet og smartphones.

Hvilke betalingskort kan jeg bruge?

MasterCard, Visa, Dankort, Debitcard, American Express.

Kan jeg annullere eller ændre min bestilling?

Kontakt køkkenet for at høre, om de er gået i gang med at tilberede ordren, eller om du kan nå at ændre i bestillingen.

Min ordre var ikke leveret i kantinen, hvad gør jeg?

Kontakt venligst køkkenet.

Er det sikkert at bestille via hjemmesiden?

Ja, det er det. Vi benytter os af den nyeste teknologi til at kryptere dine informationer og holde brugen af vores website fuldstændig sikker. Desuden har vi bevidst valgt, at vi ikke gemmer dine kreditkort oplysninger. Så på den måde er der ingen, der kan få adgang til disse oplysninger.